Wysyłanie wiadomości potwierdzających spłatę rozrachunku

listopad 15th, 2012 | Posted by qaction.pl in 08. Wysyłanie wiadomości potwierdzających spłatę rozrachunku

W wersji 1.10.0 programu QWindykacja dodano możliwość potwierdzenia klientowi faktu zaksięgowania spłaty.

W celu przeprowadzenia wysyłki wiadomości potwierdzających z menu Widok należy wybrać Spłaty rozrachunków.


Następnie zaznaczamy spłaty, dla których chcemy utworzyć wiadomości potwierdzające. Zaznaczenie wszystkich wyświetlonych dokumentów jest możliwe poprzez kliknięcie prawym klawiszem myszy na nagłówku kolumny V i wybranie opcji Zaznacz wszystko.

Po zaznaczeniu interesujących nas rozrachunków należy kliknąć na link Nowa wiadomość.

Użytkownik zostanie zapytany, czy na pewno chce utworzyć wiadomości do zaznaczonych dokumentów


W przypadku udzielenia twierdzącej odpowiedzi zostanie poproszony o wybranie odpowiedniego szablonu.


Następnie rozpocznie się proces przygotowywania wiadomości. Po jego zakończeniu z menu Widok należy wybrać Wiadomości przygotowane.

W tym miejscu użytkownik ma możliwość korekty wiadomości, ewentualnie jej usunięcia.

Aby zrealizować wysyłkę należy zaznaczyć wiadomości. Zaznaczenie wszystkich wiadomości jest możliwe poprzez kliknięcie prawym klawiszem myszy na nagłówku kolumny V i wybranie opcji Zaznacz wszystko.

Wysłanie wiadomości nastąpi po kliknięciu linku Wyślij zaznaczone.

Po prawidłowo wykonanym procesie wysyłki, wiadomości zostaną przeniesione do modułu Wiadomości wysłane.

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 Both comments and pings are currently closed.