W wersji 1.10.0 programu QWindykacja dodano możliwość potwierdzenia klientowi faktu zaksięgowania spłaty.
W celu przeprowadzenia wysyłki wiadomości potwierdzających z menu Widok należy wybrać Spłaty rozrachunków.
Następnie zaznaczamy spłaty, dla których chcemy utworzyć wiadomości potwierdzające. Zaznaczenie wszystkich wyświetlonych dokumentów jest możliwe poprzez kliknięcie prawym klawiszem myszy na nagłówku kolumny V i wybranie opcji Zaznacz wszystko.
Po zaznaczeniu interesujących nas rozrachunków należy kliknąć na link Nowa wiadomość.
Użytkownik zostanie zapytany, czy na pewno chce utworzyć wiadomości do zaznaczonych dokumentów
W przypadku udzielenia twierdzącej odpowiedzi zostanie poproszony o wybranie odpowiedniego szablonu.
Następnie rozpocznie się proces przygotowywania wiadomości. Po jego zakończeniu z menu Widok należy wybrać Wiadomości przygotowane.
W tym miejscu użytkownik ma możliwość korekty wiadomości, ewentualnie jej usunięcia.
Aby zrealizować wysyłkę należy zaznaczyć wiadomości. Zaznaczenie wszystkich wiadomości jest możliwe poprzez kliknięcie prawym klawiszem myszy na nagłówku kolumny V i wybranie opcji Zaznacz wszystko.
Wysłanie wiadomości nastąpi po kliknięciu linku Wyślij zaznaczone.
Po prawidłowo wykonanym procesie wysyłki, wiadomości zostaną przeniesione do modułu Wiadomości wysłane.